tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan

Nu är det full fart på aktiviteterna och vi slutspurtar de få dagar som är kvar av 2010. I veckan hade vi årets sista möte med ledningsgruppen där vi fick se resultatet av marknadsundersökningen som visar vår ställning gentemot våra konkurrenter på Södertörn.

Undersökningens syfte var att få svar på hur välkänt SRV är bland företag på Södertörn. Slutsatsen blev minst sagt glädjande. Vi är det mest kända avfallsföretaget på Södertörn och det med ett bra kvalitativt omdöme. Vad som också var bra för oss var att vi fick feedback på var vi har våra utvecklingsområden. 

Jag ser med spänning fram emot 2011 som jag vet bjuder på många nyheter och möjligheter. 

I år har vi på SRV till jul valt att stödja BRIS arbete med att hjälpa utsatta barn. Alla har rätt till en god jul!

Om några dagar är det dags för mig att gå på julledigt och jag kommer tillbaka direkt efter nyår. Så nu vill jag passa på att önska alla en God Jul och ett Gott Nytt År, vi ses igen 2011!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul!